Opplæring av brukerrepresentanter

Merket: 

Viser 5 innlegg - 1 til 5 (av totalt 5)
  • Forfatter
    Innlegg
  • #2579

    Det er viktig å få opplæring

    #2580

    Opplæring er bare tull

    #2581

    Det er jeg helt uenig i

    #2602

    Det er viktig at brukerrepresentanter kjenner til det feltet de skal representere og kan føre en saklig dialog i de fora de deltar

    #2843
    Anonym

      Opplæring og kunnskap kan være med på å gi trygghet for en som er i brukerrepresentantfeltet. Opplæringen kan godt være nokså lavterskel men det hjelper å vise til noe man har gjort selv for å få mer innsikt og erfaring. Da vil man samtidig ha mulighet til å bygge på med ny kunnskap etterhvert som man lærer seg å erhverve den.

    Viser 5 innlegg - 1 til 5 (av totalt 5)
    • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.