Forbedringer Digital samhandling for brukerrepresentanter › Forum › Hvordan fungerer forumet/How does the forum function › Forbedringer Merket: lettere tilgjengelighet Dette emnet har 3 svar, 1 deltaker, og ble sist oppdatert 4 år, 3 måneder siden av . Viser 4 innlegg - 1 til 4 (av totalt 4) Forfatter Innlegg 2. september 2020 klokken 18:36 #2808 brukerforummhNøkkelmesterNøkkelmester Det må bli enklere å starte nye emner. Det må registreres hvor man kommer fra i landet på innleggene. Det bør være et rom for engelsk tekst også. 2. september 2020 klokken 18:37 #2809 brukerforummhNøkkelmesterNøkkelmester Jeg må få svar når jeg krysser av 2. september 2020 klokken 18:38 #2810 brukerforummhNøkkelmesterNøkkelmester Det må bli letter å finne igjen det man har skrevet 2. september 2020 klokken 18:40 #2811 brukerforummhNøkkelmesterNøkkelmester Det må være en tråd på hver person som skriver innlegg så han/hun kan finne igjen det hun har skrevet Forfatter Innlegg Viser 4 innlegg - 1 til 4 (av totalt 4) Du må være innlogget for å svare på dette emnet. Logg inn Brukernavn: Passord: Hold meg pålogget Logg inn