Hvordan skal vi velkomme nye folk til nettstedet?
Hva tenker du er viktigst for nye brukere?
Hva gjør ting vanskelig å begynne med og ta i bruk?
Hva gjør ting lett på nettstedet?
Her inne er det mange som har mye erfaring som poster innlegg. Hva med å ha en seksjon som er litt lavterskel, f.eks «hva gjør jeg når jeg har en dårlig dag» eller «hvordan trøste en venn som strever».
Lage noen poster med enklere språk.
I agree with what Irene wrote. Creation of a less demanding section, more attracting new users’ attention, e.g. entitled «for new users» could be helpful. Perhaps it would be also helpful to post information about this page on social media or create, for example, on Facebook or somewhere else links to this forum?
Vi kunne også linke til forumet på mental helse sin instagram, det kan jeg hjelpe til med, og lage noe some heter link tree. Det er en link til et rom med mange linker oppimot organisasjonen, der kan vi legge ut filer om årsmøte og forskjellig som skjer i orgnisasjonen for interesserte.
Det er mange gode ideer her og jeg synes også det skal være lett å kommet til og forstå oppsettet på sidene, men samtidig synes jeg en ikke skal glemme bakgrunnen for å lage disse sidene, som er å være et erfaringsutvekslingsforum for brukerrepresentanter.
Vår største utfordring er vel det å nå ut til potensielle brukere av forumet. og her tror jeg Mental Helse har glemt oss. Under prosjekter i årsmeldingen er ikke Forum for brukerrepresentanter ikke nevnt i hele tatt.
Dette svaret ble endret 4 år, 2 måneder siden av brukerforummh.